
xa0 xa0 گاهی اوقات انسان باید احساسات خویش را در کف کنترل بگیرد، شاید سخت باشد و شاید هم تحت فشار طرف مقابل و یا حتی دیگران قرار بگیرد، اما این کنترل لازم است . . . . چه؛ طرف مقابل، خود با رفتارهایش، انسان را وادار به این کنترل نموده است . . . افراد باید قدر داشته هایشان را بدانند، زیرا هر لحظه امکان از دست رفتنشان وجود دارد. زمانی که فردی از میل انسان به خودش به دلایل مختلف گاهی گله مند و کلافه می شود، باید بداند که ممکن است این میل و تمنا از بین برود، این نتیجه وضعی عمل خود اوست. عشق مانند یک...
ادامه مطلب