
xa0 xa0 نمی دانم چرا دنیا بر من اینچنین سخت می گیرد، شاید این که می گویند "دنیا سخت گیرد بر مردمان سخت گیر" حقیقت باشد؛ لکن،xa0من که بر هیچکس جز خودم سخت نگرفتم . . . . + نوشته شده در xa0۱۳۹۶/۰۱/۲۳ساعتxa08:2xa0 توسطxa0بوف کورxa0 |xa0 ...
ادامه مطلب
xa0 xa0 نمی دانم دیروز تبدیل به "فصل اول: آشنایی . . ." خواهد شد یا نه . . . xa0...
ادامه مطلب